...
Home Blog Pagina 161

Waarom is een keuken met kookeiland zo populair?

0
Waarom is een keuken met kookeiland zo populair

Waarom is een keuken met kookeiland zo populairWaarom is een keuken met kookeiland zo populair?

Wanneer je mensen vraagt waaruit een absolute droomkeuken bestaat, dan is vaak het eerste antwoord wat je krijgt een ‘kookeiland’. De reden waarom een kookeiland zo populair is, is vaak omdat het een hele hoop gemak brengt en het ook zorgt voor een stukje uitstraling en gezelligheid. Zo zijn er daarnaast nog tal van redenen te bedenken waarom je zou moeten kiezen voor een kookeiland in je keuken, echter moet het natuurlijk wel allemaal kunnen qua ruimte. Om je een idee te geven, wat de meest voorkomende redenen zijn, waarom mensen kiezen voor een kookeiland, hebben we er een aantal voor je op een rijtje gezet.

Luxe uitstraling

De meest genoemde reden waarom mensen kiezen voor een kookeiland in de keuken, is simpelweg omdat het een stuk extra luxe uitstraalt. Een kookeiland in je keuken staat natuurlijk ontzettend chique. Vooral wanneer je een dusdanig grote keuken hebt, dat je ook daadwerkelijk op dit gedeelte van alles kunt doen er en bijvoorbeeld ook nog een wijnklimaatkast zit ingebouwd.

Hoeveel ruimte heb je nodig voor een kookeiland

Wil jij graag een kookeiland in je keuken, dan heb je hiervoor natuurlijk wel voldoende ruimte nodig. Het is daarom noodzakelijk dat je gemiddeld aan allebei de kanten gemiddeld een meter of iets minder overhoudt om langs heen te kunnen lopen. Je kunt je dus ongeveer voorstellen hoeveel ruimte je minimaal nodig hebt. Daarnaast is het ook zo, dat je jezelf moet afvragen of de grote van het kookeiland dat je maximaal wilt plaatsen wel van toegevoegde waarde is voor jouw keuken.

Past een kookeiland bij mij?

Uiteraard heeft bijna iedere vrouw de wens om een kookeiland in huis te willen laten plaatsen. Toch is het helaas niet altijd mogelijk, omdat er simpelweg de ruimte niet voor is. Zorg er daarom dus ook altijd voor, dat je de situatie laat bekijken door bijvoorbeeld een keukenleverancier, zodat je zeker weet welke mogelijkheden er allemaal zijn voor jouw keuken. Het kan namelijk heel goed zijn, dat jij het wel wil, maar dat het simpelweg helemaal niet mogelijk is met de afmetingen en beschikbare ruimte in jouw keuken.

Generatie Alfa is klaar voor het metaversum

0
Generatie Alfa is klaar voor het metaversum

Generatie Alfa is klaar voor het metaversum

Generatie Alfa is klaar voor het metaversum

In het metaversum zullen we, nadat we een VR-bril op de kop konden tikken, vergaderen, shoppen, concerten bijwonen en wie weet zelfs leven en een lief vinden. Het metaversum creëert een digitale wereld naast de echte wereld en biedt ongelofelijk veel mogelijkheden. Het is niet voor niets dat beleggers er nu al in investeren via platforms als metaverse profit en dat Facebook recent de naam wijzigde naar Meta.

Generatie Alfa: de generatie van morgen

Voor sommige mensen klinkt het allemaal wat akelig, zo’n digitaal universum. Voor anderen is het de logica zelve. Vooral voor generatie Alfa, de generatie die na 2010 is geboren, is dat laatste het geval. Voor deze generatie is de versmelting tussen de fysieke wereld en de onlinewereld nu al de normaalste zaak van de wereld. Deze generatie zal de komende decennia een groot gewicht in de economische en culturele schaal leggen. Tegen 2030 lopen er maar liefst 2 miljard Alfa’s rond. Deze Alfa’s zullen te maken krijgen met een sterk vergrijsde samenleving, met de gevolgen van de klimaatopwarming en met een steeds strenger wordend klimaatbeleid. De last op deze Alfa’s hun schouders zal met andere woorden enorm zijn en ze zullen hun verantwoordelijkheid moeten opnemen.

Corona versnelde de digitale ommezwaai

Deze Alfa’s vertoeven vandaag al opvallend vaak in de virtuele wereld. Maar liefst vier op de tien nieuwe internetgebruikers zijn kinderen van de generatie Alfa. Per seconde gaan twee kinderen voor de eerste keer online. Niet langer alleen om spelletjes te spelen of om schoolwerk te verrichten, maar ook om elkaar te ontmoeten. De coronapandemie versnelde het een en ander. Op “plaatsen” als Roblox, Minecraft (wordt verfimd) en Fortnite konden ze elkaar tijdens lockdowns opnieuw ontmoeten. Ze kochten er digitale stukjes land, tooiden hun avatars met leuke gadgets en pikten er een concertje mee. Meer dan ooit tevoren konden ze zich ook online onderscheiden en een digitale identiteit creëren. Voor deze jongeren is de versmelting tussen de echte en de digitale wereld nu al een feit.

Voor deze generatie bestaat het metaversum eigenlijk al. Ze zwerven door de digitale werelden en de verschillende platformen. Het open metaversum, waarbij de digitale avatars en de bijbehorende digitale identiteit overheen de verschillende werelden bestaat, is er louter het verlengde van. Het klinkt allemaal verre toekomstmuziek, maar volgens experts is het echt niet meer zo veraf. Men verwacht zelfs dat een open metaversum er nog voor het einde van dit decennium kan zijn, zeker nu de grootste bedrijven ter wereld zich verenigd hebben in het Metaverse Standards Forum.

Van een metaversum naar digitale onsterfelijkheid?

Intussen kijken futuristen al verder dan dat en denken ze na over onze digitale onsterfelijkheid, de mogelijkheid om de ideeën, de meningen, de herinneringen en de gedachten van een persoon in een soort van digitale avatar op te slaan. Deze avatar die in het metaversum leeft, zou dan denken, reageren en handelen zoals de echte persoon dat zou doen. Het is de meest verregaande vorm van een digitale tweeling en het zou betekenen dat we digitaal blijven bestaan, terwijl we fysiek overleden zijn.

Alle bronnen zijn het erover eens dat dit op termijn technologisch mogelijk zal zijn, maar men heeft het ook over religieuze, juridische en ethische kwesties die de ontwikkeling kunnen bemoeilijken. Hoe dan ook is het nog niet voor meteen. De meest optimistische futuristen hebben het over 2045, anderen hebben het over het einde van deze eeuw.

Foto: unsplash

Jessy Cnudde kandidate queen of the models

0

queen of the models Jessy Cnudde

Jessy Cnudde kandidate queen of the models

Jessy Cnudde 19 jaar en afkomstig te Sint-Amandsberg is finaliste queen of the models 2022. Maar wie is Jessy Cnudde. Een korte voorstelling van deze bevallige dame.

Jessy Cnudde 19 jaar en afkomstig te Sint-Amandsberg volgt de opleiding baby’s en peuters op Cvo Sint-Amandsberg. In september begin ze aan haar 2de semester.
“Ik ben finaliste Queen Of The Models 2022 ik ben gekozen als finaliste uit meer dan 1000 inschrijvingen, Queen of the model is niet zomaar een wedstrijd maar wel een prestigieuze modellenwedstrijd waar iedereen zichzelf kan zijn en iedereen een uniek avontuur begaat we zijn namelijk one family . 3 April was de welcome day waar alle uitleg over de wedstrijd werd uitgelegd en we ook als we toen vragen hadden vragen kunnen stellen ( dit kan nu ook nog steeds) we elkaar leerde kennen en al de finalistes zagen waar we onze outfit kregen met een sporttas .

De eerste groepsfoto werd gemaakt in Queen of the models outfit natuurlijk sinds dag één zijn we al een hechte groep. Op de welcome day moesten we ons ook onverwachts voorstellen van voor in de micro naar de rest wat niemand had zien aankomen. Onze Queen of the models outfit bestaat uit een pet , t-shirt , bomberjack , en sportas en nog andere spulletjes die je via de website kan bestellen gelijk een hoodie ,fleece ,mok,..

Bij de wedstrijd draait het niet om de ideale maten maar om wat je bijleert en wat je ervan toont op de volgende en aansluitende groeps of individuele shoots , wij werken met een uniek puntensysteem, waaronder een deel van de punten de QUEEN factor wordt genoemd , de fotografen geven je individueel punten voor de prestatie die je neergezet hebt en dus niet op hoe je eruit ziet , maar dan wel op originaliteit, stiptheid , leergierigheid, waar we 1 voor 1 hard voor moeten werken.. zowel voor de groeps-shoots als voor de individuele shoots krijgen we apart punten en een ding waar we punten op krijgen is in uniform komen met minstens 2 zichtbare stukken van QOTM.

Dit puntensysteem bestaat uit verschillende concepten , workshops ,fun day ,catwalk training en een spetterende finale show die doorgaat op 1 Oktober te Heist op den berg daar zal de nieuwe titel van Queen of the models worden overgedragen. Een van de onderdelen is vrijwilligerswerk. Mijn 1ste vrijwilligerswerk staat ingepland 16 Juli en daar ga ik samen met de weggeefgroep Never give Up de kinderen een dag vol plezier laten beleven voor kinderen in armoede met prinsessen en superhelden een dag vol animatie dus.

Onze eerste groepshoot was fashion @ street we moeten ook altijd voor elke groepshoot 1 week op voorhand ons moodboard doorsturen naar de mua en fotograaf dit houd in dat je je kleding en accessoires moet doorsturen die je gaat aandoen voor die shoot/ meenemen en je make-up look en wat je met je haar wilt doen naar de mua doorsturen.

Ik doe mee aan deze wedstrijd omdat ik vroeger ook ben gepest en daardoor ook zwaar in de put door heb gezeten en ik wil zeggen tegen iedereen die het moeilijk heeft laat de moed niet zakken kijk wat je allemaal kunt bereiken als je maar in jezelf geloofd. De organisatie helpt je ook mee om je zelfvertrouwen terug te krijgen en geeft je allemaal tips.

Ondertussen heb ik mijn 3 de groepsshoot achter de rug de volgende activiteit is op 10 juli de fun-activiteit . We zijn echt een hechte groep en weer vrienden voor het leven bij dankzij de organisatie Steven Masset en Nico Landuyt die dit hele gebeuren waar maken. Binnenkort komt er ook nog een online voting online waar jullie op jullie favoriete finaliste kunnen stemmen.

Wil je mij graag helpen in dit avontuur op weg naar het kroontje dat kan via sponsorcontract als je een bedrijf het geen bedrijf of winkel maar wil je wel graag helpen dat kan aan de hand van steunkaarten. Wil je mij en de andere finalisten hun avontuur volgen dat kan voldoen dan Queen of the model op Facebook en Instagram of mijn eigen account Facebook : Jessy Cnudde en op Instagram: Jessy.xox_”

queen of the models

Maori & Gio Kemper – ‘Sunset Kinda Feeling’

0

Maori & Gio Kemper werken samen

Maori & Gio Kemper brengen samen nieuwe zomersingle ‘Sunset Kinda Feeling’ uit. Vrolijke trompetten, sensuele beats, zwoele bas en pakkende zang. De Belgische producer Maori is terug met het anthem van de zomer. Hij voegt zich op vrijdag 24 juni bij acteur-singer-songwriter Gio Kemper, vooral bekend van zijn jeugdseries “Nachtwacht” (Ketnet) en “The Masked Singer” (VTM), dropt hij op vrijdag 24 juni de gloednieuwe single getiteld ‘Sunset Kinda Feeling’. Het zijn twee artiesten met een totaal verschillende achtergrond. Eerstgenoemde ontleende zijn beats al aan de grootste nationale én internationale festivals en clubs. In het verleden heeft Maori opgetreden op festivals zoals Tomorrowland, Parookaville en toerde hij in plaatsen als Monaco, Canada en Oman. Gio Kemper maakte vorig jaar furore toen hij “Duiker” speelde in The Masked Singer.

Maori-Gio-Kemper-Sunset-Kind

Deze samenwerking was toevallig

Daarnaast staat hij al jaren op podia door het hele land. Gio Kemper en Maori plannen allebei een zomer vol shows. “Het is ongelooflijk hoe snel de dingen momenteel gaan”, zegt Maori. “Deze samenwerking was echter nogal toevallig. Ik ging langs bij een bevriende producer zijn studio, waar Gio toevallig aan het werk was. Zijn stem en persoonlijkheid waren erg dynamisch. Hij straalt levendigheid en positiviteit uit, wat perfect past binnen de happy vibes van mijn eigen muziek”. “Met enkele andere producers en songwriters zijn we de studio ingekropen en hebben we de volledige dag wat gejamd”, pikt Gio Kemper in. Dit resulteerde in het nummer ‘Sunset Kinda Feeling’. Het was een geweldige combinatie. Ik wilde heel graag nog een nummer in het Engels zingen. De samenwerking met Maori kwam op het juiste moment. Met deze single laten we allebei onszelf van een andere kant zien. We zijn heel erg benieuwd naar de reacties van het publiek!”, besluit Gio.

Maori & Gio Kemper (1)

Foto: House Of Entertainment.

Big Jump in de Zwalm voor een betere waterkwaliteit

0
Big Jump in de Zwalm voor een betere waterkwaliteit

Big Jump in de Zwalm voor een betere waterkwaliteit - Big Jump in de Zwalm voor een betere waterkwaliteit

Big Jump in de Zwalm voor een betere waterkwaliteit op 10 juli

Kom je ook eens langs of jump je mee? Op zondag 10 juli springen duizenden burgers over heel Europa in lokale rivieren om aandacht te vragen voor de kwaliteit en toegankelijkheid van onze waterlopen. Ook gemeente Zwalm, Bezoekerscentrum Vlaamse Ardennen – Boembekemolen (BC VlAr) en Milieufront Omer Wattez (MOW) springen om klokslag 11 uur mee in de vijver van Klein Zwitserland.

In het hele land springen verschillende natuur- en milieuverenigingen en lokale stadsbesturen. Waarom? ”Met de Big Jump laten we zien dat we als burgers wakker liggen van de kwaliteit van onze rivieren.” zegt Jo Van Cauwenberge, directeur van GoodPlanet. Ondertussen is het al de achttiende editie van de Big Jump.

De gemeente Zwalm, BC VlAr en MOW pakken het extra duurzaam aan met zo weinig mogelijk energieverbruik en zo weinig mogelijk afval. Spring op de fiets of kom te voet een kijkje nemen en geniet van een (h)eerlijk drankje. De eerste 100 bezoekers die zich duurzaam naar het evenement verplaatsen, ontvangen een gratis drankje net als de eerste 100 bezoekers die de sprong wagen. Bevestig jouw aanwezigheid op https://www.zwalm.be/bestuur/nieuws/zwalm-jumpt. Enkel wie schoeisel draagt en ouder is dan 12 jaar, mag de sprong wagen.

Voor alle springers en toeschouwers voorzien we ook boeiende randanimatie. Picking Combo zorgt voor de muzikale omkadering. Verder kan je heel wat opsteken van de infoborden over waterkwaliteit en van de verschillende infostands. De hele tijd door kan je bij de uitbaters van Klein Zwitserland terecht voor een drankje en een gezellig terrasje.

De Europese Kaderrichtlijn Water (KRW) omschrijft de belangrijkste richtlijnen voor ons Vlaams waterbeleid. Deze verplicht ons om tegen 2027 ál onze waterlopen in goede kwaliteit te hebben. Momenteel voldoet geen enkele waterloop aan de norm die wordt vooropgesteld. Meer dan de helft van de waterlopen kent geen verbetering, en sommige gaan er zelfs op achteruit.

De stroomgebiedbeheerplannen van de Vlaamse overheid, de Vlaamse vertaling van die KRW, voldoen helaas niet: voor nog geen 10% (van de 195 waterlopen die we hebben) spreekt men de ambitie uit om kwalitatief te voldoen aan de KRW tegen 2027.

Spring jij ook mee voor een betere waterkwaliteit?

Alle springers worden op zondag 10 juli, vanaf 10u30 verwacht aan de vijver van Klein Zwitserland, Galerijpad 3, Zwalm mét zwemschoenen. Inschrijven via https://www.zwalm.be/bestuur/nieuws/zwalm-jumpt.

Spice up je relatie met deze drie tips!

0
Spice up je relatie met deze drie tips

Spice up je relatie met deze drie tips

Spice up je relatie met deze drie tips!

Zit de sleur er wat in of voelt het niet meer zoals vroeger? We’ve all been there. Stap 1 is om je niet te veel zorgen te maken en stap 2 is om er met jullie twee over te praten. Zitten jullie nog op dezelfde lijn, zijn jullie één team en wil je terug er het beste van maken? Probeer dan deze drie tips om het vuur terug aan te wakkeren.

Stop met steeds hetzelfde te doen

“Organiseer een date night en wees spontaner” hoor je vaak. En misschien werkt dat voor jullie zo niet of voelt het te veel geforceerd? Dat is ook maar normaal. Als het niet zo goed voelt tussen je twee, kan een date night de druk alleen nog maar verhogen. Maar dat wil niet zeggen dat door elke avond in dezelfde routine te zitten, jullie er zo maar uit gaan geraken. Soms hebben we eens iets nieuws nodig, ook zo in onze relatie! Probeer daarom gewoon eens iets anders, maar grote plannen hoef je niet te maken. Douche eens met z’n tweeën ‘s avonds in plaats van alleen in de ochtend. Of probeer (op jezelf of met twee) een nieuwe hobby uit zoals lopen of fietsen. Kies een lekker recept uit dat je graag wil uitproberen. Neem kleine stapjes om uit je routine te geraken en na een tijdje ga je terug zin hebben om een date night of weekendje weg te organiseren met z’n tweetjes!

Zoek nieuwe manieren van intimiteit

Een buttplug is misschien al voor de gevorderden, maar het moet gezegd worden: speeltjes kunnen je intieme relatie naar een hoger niveau brengen. In het algemeen zien we dat koppels die nieuwe manieren zoeken om intiem te zijn, of dat nu met een dildo is of door iets anders, het beter doen op vlak van passie en verlangen. Vaak zijn koppels die speeltjes gebruiken en nieuwe dingen proberen, ook veel opener en communicatiever. Experten leiden meestal af dat het feit dat je open kan communiceren over je seksuele verlangens én dat je partner dit aanvaardt en stimuleert, een belangrijke factor om nog meer voldoening uit je relatie te halen. Misschien is het dus wel iets voor jullie om te proberen?

Soms is tijd apart de beste remedie

Het is niet fijn om toe te geven, maar soms zit je gewoon beiden te veel in dezelfde routine en verstik je elkaar in de relatie. Dat is niemand zijn fout, maar gebeurt als je samenwoont en verantwoordelijkheden deelt. Als je aan je relatie wil werken, kan soms wat afstand deugd doen. Geef elkaar ruimte en vrijheid om dingen te doen waar je energie van krijgt en gelukkig van wordt. De tijd wanneer je toch bij elkaar bent wordt dan nog specialer, geloof ons maar.

Zita (15) uit Genk, halve finaliste The Voice Kids, brengt ode

0
Zita Dancing In The Sky

Zita (15) uit Genk

Zita (15) uit Genk, halve finaliste The Voice Kids, brengt de ode aan haar overleden opa uit als debuutsingle. Halve finaliste van de 2021-editie van The Voice Kids, Zita Paulussen uit Genk presenteert haar debuutsingle “Dancing In The Sky”. Ze zong het lied voor het eerst in de knock-outronde als ode aan haar overleden opa. Een heel ontroerend moment, waar ze de volledige opnamestudio én kijkend Vlaanderen stil mee kreeg. Met haar engelenstem schopte ze het tot de halve finale. Nu is het tijd voor een eerste single van Zita, een nieuwe mijlpaal voor de jonge artieste. “Ik heb veel geleerd van The Voice Kids. Toen ik meedeed in 2005, was ik 8 jaar oud en toen de jongste deelnemer, ook van de vorige sessie. Toen koos ik in de blind auditions voor Zoe Wees met “Control”.

Zita Dancing In The Sky

The Voice Kids 2017 in Duitsland

Zelf nam ze deel aan The Voice Kids 2017 in Duitsland. Nu heeft ze een wereldhit te pakken met haar single. Ik kan alleen maar dromen van een reis als deze. Daarnaast kijk ik ook enorm op naar mijn toenmalige coach Metejoor. Hij is een geweldige artiest die hard werkt om zijn dromen te bereiken. Hij heeft me veel advies gegeven en ik ben hem zo dankbaar dat we samen het traject van The Voice Kids hebben voltooit. Maar ik heb zin om de volgende stap in mijn muzikale reis te zetten, dat is het uitbrengen van mijn eerste eigen nummer. Ik wilde heel graag “Dancing In the Sky” als mijn debuutsingle uitbrengen. Ik wou heel graag ‘Dancing In the Sky’ als debuutsingle uitbrengen. Dat liedje heeft voor mij zoveel betekenis. Het straalt zoveel kracht uit en was een ode aan mijn overleden opa”, sluit een trotse Zita af.

‘Dancing In The Sky’, de nieuwe single van ZITA, kan u HIER beluisteren op alle grote streamingplatformen.

Proximus Pop-Up Arena knalt muzikale zomer op gang

0
Proximus Pop-Up Arena The-Australian-Pink-Floyd-Show

Proximus Pop-Up Arena knalt

Proximus Pop-Up Arena knalt muzikale zomer op gang met eerste concert. “Het voelt goed om de arena tot leven te zien komen”. Vanavond weerklonk in de Proximus Pop-Up Arena het eerste oorverdovende applaus. De Australische Pink Floyd Show trapte de zomer af met een veelgeprezen concert. Voor de tweede zomer op rij is het podium met zo’n 20 concerten dé muziekattractie van Middelkerke. De Proximus Pop-Up Arena is de eerste hybride evenementenlocatie die een uniek zomerfestivalgevoel combineert met de voordelen van een permanente, weerbestendige arena. Na een uitdagende start van de zomer van 2021 en tijdens de pandemie, kijken zaaluitbater be•at uit naar een geweldige en muziekvolle zomer dit jaar. De Proximus Pop-Up Arena herbergt meer concerten – een stijging van 30 procent in vergelijking met vorige zomer – en meer diverse genres.

Proximus Pop-Up Arena The-Australian-Pink-Floyd-Show

Muziekhub aan de Belgische kust

Wat zijn ambities als muziekhub aan de Belgische kust deze zomer onderstreept. De burgemeester van Middelkerke, Jean-Marie Dedecker, zei eerder dat de programmering van de arena “een absolute rijkdom voor de gemeente zelf” was. Als zodanig kijkt hij uit naar een zomer “vol leute, plezier en geweldige muziek”. Jan Van Esbroeck, CEO van be•at: “We hebben hier met het hele team hard aan gewerkt en het was geweldig om het publiek met zoveel enthousiasme van zo’n concert te zien genieten. Het was een geweldig gevoel om de arena tot leven te zien komen.” Het volgende concert in de Proximus Pop-Up Arena is “Queen, the Unique Symphonic Celebration” op zaterdag 2 juli. Andere grote namen deze zomer zijn Milow, Regi, Toto, K3, Snelle en Boef op de eerste editie van Retest, Adamo, Bart Peeters, Raymond van het Groenewoud, Hooverphonic, #LikeMe, Niels Destadsbader, Cleymans & Van Yellow en Natalia.

De Proximus Pop-Up Arena bevindt zich aan de Westendelaan 92 in 8430 Middelkerke.
Tickets zijn online beschikbaar op www.proximuspopuparena.be. Telefonisch reserveren kan op werkdagen van 13.30 tot 17.00 uur via 070 345 345 (0,30 euro/min)

Surf voor meer informatie naar popuparena.be.

The Australian Pink Floyd Show                  VR 24.06.2022
Queen, the Unique Symphonic Celebration  ZA 02.07.2022
A Symphonic Evening with Milow                VR 08.07.2022
Het Schlagerfestival – Zomereditie 2022      VR 15.07.2022
Het Schlagerfestival – Zomereditie 2022      ZA 16.07.2022
Regi Live 2022                                         WO 20.07.2022
Toto – Dogz of Oz Tour 2022                      DO 21.07.2022
REFEST                                                    ZA 23.07.2022
Adamo                                                     VR 29.07.2022
One Night Only                                         ZA 30.07.2022
Bart Peeters & De Ideale Mannen               VR 05.08.2022
A Symphonic Evening With Raymond van het Groenewoud ZA 06.08.2022
#LikeMe On Tour                                      VR 12.08.2022
A Symphonic Evening With Hooverphonic   ZO 14.08.2022
Niels Destadsbader                                  MA 15.08.2022
Cleymans & Van Geel                               VR 19.08.2022
#LikeMe On Tour                                     ZA 20.08.2022
NATALIA IN CONCERT                              VR 26.08.2022

 

Middelkerke plakt en scant

0
Middelkerke plakt Nancy Debeucklaere

Middelkerke plakt en scant affiches

Middelkerke plakt en scant: “We hebben ze goed zichtbaar gehangen, zodat iedereen kan meedoen!” “Het verbaast me hoeveel mensen er al gescand hebben met hun mobieltje, in de hoop dat ze kaartjes en een backstage bezoeken winnen”, zegt Rebecca Hentjens van De Vishoek, de vishandel in de Middelkerkse Kerkstraat. Net als veel van haar collega-handelaars in Middelkerke, heeft haar winkel een opvallende Schlagerfestival zomereditie-concertposter. Het vindt voor het tweede jaar op rij plaats in de Proximus Pop-Up Arena te Middelkerke op vrijdag 15 en zaterdag 16 juli 2022.  “Via de affichecampagne ‘Middelkerke plakt’ willen we zoveel mogelijk inwoners en lokale ondernemers aanmoedigen om onze concertaffiches op een prominente plaats op te hangen zodat zoveel mogelijk mensen kunnen deelnemen aan onze wedstrijd.

Middelkerke plakt Rebecca Hentjens

Gratis tickets en exclusieve backstage tour

Zij kunnen dan gratis tickets en exclusieve backstage tour op ons festival winnen. Wie graag eens een praatje slaat met De Romeo’s, Sasha & Davy, Yves Segers, Christoff, Laura Lynn, Lindsay, Johan Veugelers, Bart Kaëll of Swoop, maakt een kans als ze de QR-code scannen op de poster. We hebben meer concertkaarten verkocht dan vorig jaar, maar voor deze zomereditie zijn nog steeds tickets beschikbaar voor vrijdag- en zaterdagavond. Voor de show op zaterdag moeten ze wel snel zijn, want daar zitten we aan de laatste tickets”, zegt Annelies Vrijdag namens de organisatie. Alle deelnemers zijn enthousiast over de postercampagne. “Deze poster hangt al sinds het begin van de week bij ons. Ik moet zeggen, we zijn geschrokken hoeveel mensen al voor de etalage met een smartphone staan, of mensen die een poster zijn komen vragen om hem zelf thuis op te hangen”, zegt Nancy Debeucklaere van het populaire kapsalon Carin Center uit de Middelkerkse Kerkstraat.

Middelkerke plakt Nancy Debeucklaere

Nieuwsgierig naar wat er backstage op zo’n festival gebeurt

Naast de dienst toerisme in Middelkerke en Westende is het samen met modeboetiek The Gallery 34 (Leopoldlaan 80) de plek waar inwoners van Middelkerke, Westende en de deelgemeenten gratis raamposters kunnen ontvangen. “Als ik dit van mijn vaste gasten hoor, zijn velen van hen nieuwsgierig naar wat er backstage op zo’n festival gebeurt. Ze vinden het allemaal leuk om een ​​of meer van de artiesten te ontmoeten. In mijn kappersstoel, hoor ik vaak de namen Christophe en de Romeo’s wanneer Ik vraag met wie ze specifiek willen ontmoeten. Dit weekend zijn de Belgische kampioenschappen wielrennen in Middelkerke. Met het goede weer in het vooruitzicht, ziet het ernaar uit dat je bij ons, net als vorig weekend, bij wijze van spreken weer over de koppen gaat kunnen lopen.

Middelkerke plakt’-concertposters

Gegarandeerd gaan er heel veel mensen hun telefoon de komende dagen bovenhalen om mee te spelen. Ik ben daar vrij zeker van”, zegt Nancy lachend. Handelaars uit Middelkerke en de deelgemeenten kunnen nog steeds meedoen met de gratis concertposters. Zij kunnen terecht bij de Dienst Toerisme (Joseph Casselaan 1) en krijgen, na registratie van deelname, ook een festivalticket van de organisatie. De inwoners kunnen ook terecht in het voormalige Postgebouw bij de Dienst Toerisme, bij kapsalon Carine Center (Kerkstraat 51) en modeboetiek The Gallery 34 (Leopoldlaan 80) voor hun gratis raamposter. De Zomereditie van Het Schlagerfestival vindt plaats op vrijdag 15 en zaterdag 16 juli 2022 in de Proximus Pop-Up Arena Middelkerke. De ‘Middelkerke Plakt’-actie loopt tot donderdag 14 juli 2022 middernacht.

Foto’s: House Of Entertainment.

Aankondiging Schlagerfestival zomereditie middelkerke 2022

Tips bij het kiezen van een goed SEO bureau

0
SEO bureau

SEO bureau

Tips bij het kiezen van een goed SEO bureau

Vandaag de dag heeft ieder bedrijf een website. Maar hoe goed je website ook in elkaar zit, als niemand hem weet te vinden dan heb je er niet veel profijt van. SEO optimalisatie, oftewel ervoor zorgen dat de website goed gevonden wordt door internetbezoekers, is daarom belangrijk. Een SEO  optimalisatie bureau kan je helpen ervoor te zorgen dat je hoog in de zoekresultaten komt. Maar hoe kies je een goed SEO bureau? We geven je graag een paar tips.

Wat doet een SEO bureau?

SEO staat voor Search Engine Optimization. Dit houdt in dat de teksten op een website zodanig zijn geformuleerd dat ze de juiste zoekwoorden bevatten. Je kunt dit zelf doen maar je kunt SEO ook onderbrengen bij Sortlist, een gespecialiseerd bureau. Als je voor uitbesteden kiest is het belangrijk dat je goede afspraken maakt met het bureau. Wat gaan ze precies voor je doen en wat wordt hiervoor in rekening gebracht? Als je bedrijf zich vooral richt op lokale klanten dan heeft een landelijke campagne weinig zin. Als je producten op de markt brengt voor jongeren dan is het zaak om zoekwoorden te kiezen die jongeren gebruiken als ze online gaan en een zoekmachine opstarten.

Houd regelmatig contact met het SEO bureau

Het is aan te raden om regelmatig contact te hebben met het bureau dat jouw SEO campagne doet. Als je volstaat met geld overmaken en nooit controleert of er daadwerkelijk resultaat wordt geboekt kan het heel goed zijn dat je geen waar voor je geld krijgt. Vraag dus inzicht in de resultaten, bijvoorbeeld aan de hand van data waaruit blijkt dat je website meer bezoekers trekt.

Ga voor realistische verwachtingen

Sommige SEO bureaus beloven een ondernemer gouden bergen. Maar enige realiteitszin is wel op zijn plaats. Of een SEO campagne succesvol is hangt ook af van factoren die je niet in de hand hebt. Als er bijvoorbeeld veel concurrentie is dan kun je nog zo’n goede SEO strategie laten bedenken maar dan kan het nog steeds zo zijn dat je omzet niet stijgt. Bovenaan komen in de zoekresultaten kan handenvol geld kosten. Het is maar de vraag of dat uiteindelijk meer oplevert dan je er in hebt geïnvesteerd. Bedenk altijd dat er ook andere mogelijkheden zijn om je bedrijf onder de aandacht te brengen zoals lokaal adverteren en mond tot mond reclame. Goed werk of goede producten leveren is nog altijd een heel goede reclame.