TNT Post introduceert pay&deliver op de Belgische markt

TNT Post introduceert deze week de dienst pay&deliver op de Belgische markt. Hiermee speelt TNT Post in op de groeiende behoefte van consumenten en thuisverkopers om risicoloos te handelen via internet. Pay&deliver bundelt alle essentiële diensten om tot een succesvolle online transactie te komen. Dit garandeert dat je als koper het bestelde product daadwerkelijk ontvangt en als verkoper het aankoopbedrag krijgt.

Een van de grootste advertentiesites van België, www.2dehands.be, is de eerste site die de pay&deliver dienstverlening integreert in haar website. In elke advertentie kan met één druk op de knop 'koop nu' de pay&deliver service gestart worden. Voor de verzending van het op internet aangekochte product kan de verkoper bij pay&deliver kiezen uit twee formules. Met drop&deliver, een samenwerking met Kiala geeft de verkoper het pakket verzendklaar af bij één van de Kiala punten. TNT Post zorgt vervolgens voor de bezorging. Een andere mogelijkheid is de haal- en brengservice van TNT Post: collect&deliver.

Bij gebruik van pay&deliver wordt de zending altijd met handtekening voor ontvangst afgeleverd. Bovendien kan via de online track & tracé de status van de zending worden gevolgd via www.payanddeliver.be. Koper en verkoper worden via sms en email van elkaars verrichtingen op de hoogte gehouden. Koper kan met credit card en Mr Cash of BanContact betalen.

TNT Post heeft pay&deliver ontwikkeld in samenwerking met Kiala en het Nederlandse bedrijf PayDutch Group (een venture van Fortis). Deze laatste won in oktober van dit jaar in Nederland de prijs voor de meest innovatieve onderneming. TNT Post heeft hoge verwachtingen van de nieuwe dienstverlening. Marketing manager TNT Post Pakketservice België Stefaan Vuylsteke: "Pay&deliver biedt de meest complete, veilige en transparante oplossing voor online transacties met een 'niet goed, geld terug' garantie".

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here