Proximus en MTV Networks lanceren Generation MTV

Vanaf vandaag brengt Proximus in samenwerking met MTV Networks een postpaidaanbod op de Belgische markt voor jongeren onder de naam Generation MTV. Met Generation MTV kunnen de klanten op elk ogenblik van de dag gratis sms'en naar alle netwerken en hebben ze exclusief toegang tot 2 mobiele MTV-kanalen. Proximus en MTV Networks pakken samen uit met een nieuw mobiel aanbod: Generation MTV. Met de lancering van dit nieuwe tariefplan versterkt Proximus zijn jongerenaanbod. Voor MTV Networks is Generation MTV een extra platform voor het aanbieden van MTV muziek & formats.

Proximus biedt voortaan twee tariefplannen voor jongeren aan: Pay&Go Generation en Generation MTV. Pay&Go Generation, het tariefplan met voorafbetaalde kaart richt zich voornamelijk tot jongeren tot 18 jaar. Het voornaamste voordeel zijn de gratis sms'en na de schooluren (16u) en in het weekend. Een jaar na de lancering had al meer dan een half miljoen jongeren voor Pay&Go Generation gekozen. Generation MTV vervolledigt dit aanbod met een tariefplan met factuur voor 19-25-jarigen. Voor 20 euro per maand kunnen de klanten gratis sms'en versturen, op elk ogenblik van de dag en naar alle netwerken en krijgen zij 60 belminuten per maand naar alle Belgsiche netwerken. Generation MTV-klanten met een 3G-gsm krijgen bovendien exclusief toegang tot de tv-zenders MTV Snax en MTV Trax. Met MTV Snax heeft non stop de beste muziek van het moment, afgewisseld met succesvolle MTV-formats. MTV Trax biedt massa's muziekclips, naadloos aan elkaar gemixt.

Weldra zullen de klanten ook toegang hebben tot MTV Shorts. MTV Shorts is het video on demand aanbod van MTV waarbij klanten via hun 3G-gsm kunnen kijken naar mobisodes ofwel 'mobiele episodes'. Hierbij worden bestaande MTV-formats zoals Pimp My Ride, Cribs en Punk'd, gemonteerd tot afleveringen van 5 minuten waardoor ze perfect bekeken kunnen worden via een 3G-gsm. In de bundel zijn ook 15 sessies per maand op het multimediaportaal Vodafone live! inbegrepen. Daarnaast krijgen de klanten kortingen voor film- en concerttickets via Proximus Movie Mondays en Proximus Go for Music."Door dit gratis aanbod van mobile tv bevestigt MTV zijn rol als trendsetter. Het stelt ons in staat om constant voeling te houden met onze doelgroep en de manier waarop zij dit nieuwe medium gebruiken. Als voorloper op het vlak van technologie, is Proximus voor ons dan ook de ideale partner", aldus Joeri Van Breedam, marketing manager MTV.

"Generation MTV is een logisch vervolg op de succesvolle lancering van Pay&Go Generation en biedt een duidelijk antwoord op de behoeften van de 19-25-jarigen. De samenwerking met een sterke partner als MTV networks laat ons toe om een inhoudelijk sterk aanbod te lanceren en om Proximus nog aantrekkelijker te maken bij jongeren" zegt Guy Huyberechts, Director Segment Marketing Belgacom

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here