House Of Entertainment trekt Sofie De Greef aan als salesmanager

House Of Entertainment verstevigt fundamenten 
en trekt Sofie De Greef aan als salesmanager

Foto: House Of Entertainment)

Allround entertainmentbedrijf House Of Entertainment blijft ambitieus bouwen aan de toekomst en voegt wederom de daad bij het woord. Door het aantrekken van Sofie De Greef (Studio 100/njam!) als salesmanager. Een betrouwbaar huis rust op stevige fundamenten en nadat de voorbije maanden ook al Bob Savenberg (managing director), Stijn Wouters (publishing/nevenrechten) en An De Wachter (boekingen) het H.O.E-team kwamen versterken.

met Sofie De Greef, die meer dan 15 jaar ervaring in media en entertainment met zich meebrengt (MTV Networks / TMF Awards / SBS / Studio 100), wordt opnieuw een stevige peiler verankerd. Sofie, momenteel Head of Channels bij Studio 100, zal vanaf januari 2019 de focus bij Studio 100 volledig op njam! leggen als Head of njam! en deze functie combineren met die van salesmanager bij House Of Entertainment.

Met Sofie halen we niet enkel een zeer gedreven persoon, maar ook een erg gewild profiel binnen. Met ervaring als mediaplanner voor MTV Networks, special projects manager voor TMF, BrandCare Manager bij SBS (VIER en VIJF), waar Sofie verantwoordelijk was voor partnerships, product placements en sponsordeals, en 8 jaar bij Studio 100, waarvan vijf jaar als salesmanager en de laatste drie als Head of Channels, denk ik dat we gerust mogen spreken van een enorme aanwinst voor House Of Entertainment.

“Ik kijk enorm uit naar deze nieuwe uitdaging. House Of Entertainment heeft een opvallende ontwikkeling doorgemaakt op relatief korte termijn en dat is niet enkel bij mij, maar ook in de ganse sector in het oog gesprongen. Nadat ik de vraag kreeg om als salesmanager tot het H.O.E.-team toe te treden, heb ik dit bij mijn huidige werkgever Studio 100 neergelegd en daar werd dit gelukkig positief onthaald. De combinatie Head of njam! bij Studio 100 en salesmanager bij House Of Entertainment, lijkt me zeer boeiend. Ik mag voor twee dynamische, ambitieuze bedrijven aan de slag en dat geeft me heel veel positieve energie. Laat 2019 maar komen!”
Sofie De Greef – 

Binnen House Of Entertainment zal Sofie zich vooral focussen op de uitbouw van onze sales afdeling en partnerships rond onze eigen events en merken. Ik denk dat we met haar de ideale ambassadeur en bruggenbouwer binnenhalen om merken te overtuigen van de kracht van entertainment in marketing en communicatie. De fundamenten van ons huis worden alsmaar steviger, waardoor H.O.E. met vertrouwen naar de toekomst kijkt.” 
Pieter Ramboer, CEO House Of Entertainment 

House Of Entertainment is een dynamisch, full service entertainmentbedrijf dat meer dan 100 eigen evenementen (o.a. I love the 90’s – The party, Festival van de Ambiance, Adamo in Concert, Golden Earring Live, Jan Smit Live in het Sportpaleis,… ) per jaar organiseert, goed voor ruim 450.000 bezoekers. Artiesten, personalities en organisatoren vinden vlotjes de weg voor een volledige omkadering of gedeeltelijke ondersteuning.

De marketing- en communicatieafdeling is de perfecte bruggenbouwer voor commerciële merken die een hart hebben voor entertainment. House Of Entertainment heeft een eigen boekingsafdeling, beheert rechten en nevenrechten, verzorgt fysieke en digitale distributie, en start binnenkort met een eigen publishingafdeling. House Of Entertainment is een leading allround speler op de Belgische entertainmentmarkt.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here