Het is de eerste keer in de geschiedenis van de Belgische reclame dat een bureau zo een belangrijke prijs wint. De campagne voor Music For Life van het dorstig zwart jongentje dat inbreekt in bestaande programma's won reeds 2 gouden en een zilveren leeuw en kreeg op het
einde van het festival in Cannes de ultieme bekroning. Juryvoorzitter Mark Tutssel, Chief Creative Officer (CEO) van Leo Burnett Worldwide: "De Integrated en Titanium Lions worden uitgereikt aan campagnes die over alle categorieën en disciplines heen de meest inspirerende en vernieuwende ideeën bevatten zodat ze een nieuwe standaard betekenen voor het vak. Het gaat om ideeën die niet alleen uiterst origineel zijn maar ook perfect inspelen op het menselijk gedrag en op een vernieuwende manier het merk of de dienst bij de mensen doet leven. Deze Lions zijn kortom de meest waardevolle van het hele festival omdat ze een sluier oplichten van waar het vak naartoe evolueert."

Een ander jurylid omschreef "Black Boy" als een campagne van een ontwapenende eenvoud, op basis van een briljant en ongelooflijk krachtig idee dat zijn boodschap uitdraagt als geen enkele andere van de voor deze competitie ingeschreven campagnes. Het is dus een ongelooflijk grote eer voor mortierbrigade, Studio Brussel en de Belgische reclame om deze prijs te winnen. Met deze bekroning is de Music For Life campagne één de meeste bekroonde Europese campagnes in Cannes. Dit is iets waar we met heel België fier op mogen zijn.

Kijk naar het filmpje op: htttp://www.youtube.com/watch?v=QncgLRp5NQY