Home Blog Pagina 6

Jan Smit zingt het dak van de AFAS Dome

0
Jan Smit 30 jaar in Vmlaanderen

Jan Smit 30 jaar in Vlaanderen

Jan Smit kondigt in uitzinnige AFAS Dome nieuwe jubileumtournee ‘Jan Smit 30 jaar in Vlaanderen’ aan. Het dak ging er volledig af gisteren bij het concert van de artiest in de Antwerpse AFAS Dome. Samen met gastzangers Christoff, Gert & James, Hannah Mae en Tino Martin vierde hij zijn aankomende 40ste verjaardag (31 december) in stijl. Het laaiend enthousiaste publiek trakteerde de Volendamse ster op meerdere staande ovaties en polonaises, wat resulteerde in een uitbundig meezingfeest van begin tot einde. Als kers op de taart kondigde de zanger in primeur zijn nieuwe concerttour voor 2026 aan. Exact 30 jaar nadat Vlaanderen voor het eerst kennismaakte met de Nederlander toen nog ‘Jantje’  Smit door de duetsingle ‘Mama’ (met Carola Smit van BZN), zakken Jan en zijn vertrouwde Marcel Fisser Band in het najaar van 2026 opnieuw af naar hun geliefde zuiderburen.

Jan Smit 30 jaar in Vlaanderen roze

AFAS Dome 15 november 2025

Gisterenavond had hij meerdere redenen om feest te vieren: een uitzinnige menigte in een lekker volle AFAS Dome, zijn aankomende 40ste verjaardag op 31 december – die meteen met dit vervroegd verjaardagsfeest werd gevierd – én in primeur de aankondiging van zijn nieuwe concerttour in Vlaanderen voor 2026. Alle grote hits en meezingers passeerden de revue, maar ook intieme songs en nieuwe nummers kregen hun plek. De sympathieke zanger stond er echter niet alleen voor. Samen met de Marcel Fisser Band bracht hij ook een reeks verrassende duetten met verschillende gastzangers.

Gastartiesten

Zo zong hij ‘Wat Wil Je Van Mij’ met Hannah Mae, ‘Je Naam In De Sterren’ met Tino Martin, ‘Vrienden Voor Het Leven’ met Christoff en ‘Altijd’ met Gert & James. Bovendien kreeg elke gastzanger de kans om een eigen nummer op het podium van de Antwerpse arena te brengen. Net als tijdens zijn eerste twee doortochten in de Antwerpse concerttempel, was ook dit 3de  concert voor Jan Smit onvergetelijk: “Ik heb van de eerste tot de laatste minuut genoten van dit optreden. Als artiest blijft een optreden in de AFAS Dome een unieke ervaring. Ik ben blij dat ik dit opnieuw mocht delen met het talrijke publiek, de band, mijn collega-artiesten én de mensen die ik graag zie”, zei Jan Smit na afloop van het ruim twee en half uur durende concert.

Jan Smit, James en Gert

Jan Smit 30 jaar in Vlaanderen

in 2026 zal het exact 30 jaar geleden zijn dat Vlaanderen voor het eerst  kennismaakte met Jan Smit – toen nog ‘Jantje Smit’. Als tienjarige knul zong Jan al bij het Volendammer jongenskoor ‘De Zangertjes van Volendam’. Zijn talent werd snel opgemerkt toen de Volendamse band BZN een duet wilde opnemen met jong lokaal talent en zangeres Carola Smit. Het resultaat, de single ‘Mama’, sloeg in als een bom en A star was born! Niet veel later, in 1997, volgde zijn grote doorbraak met ‘Ik zing dit lied voor jou alleen‘, die zowel in Nederland als later in Vlaanderen moeiteloos de nummer 1-positie in de hitparades bereikte.

 Jan Smit 30 jaar in Vlaanderen zonder data

Wie graag samen met Jan Smit zijn 30-jarig jubileum in Vlaanderen wil vieren, kan hem volgend najaar live aan het werk zien op vrijdag 27 november 2026 in de Soeverein in Lommel, zaterdag 28 november 2026 in de Oktoberhallen in Wieze en zaterdag 5 december 2026 in Schiervelde in Roeselare. Tickets en info zijn te vinden op www.jansmit30.be 

Winterland Hasselt opent als eerste winterhappening de deuren

0
Winterland hasselt 2023 (1)

Winterland Hasselt opent vandaag

Winterland Hasselt opent als eerste winterhappening de deuren: 15.000 m² winterpret met 30 attracties en 35 activiteiten. Vanavond opent Winterland Hasselt voor de 17de keer feestelijk de deuren. Van vrijdag 14 november 2025 tot en met zondag 4 januari 2026 kan iedereen opnieuw terecht op het Kolonel Dusartplein voor 15.000 vierkante meter gratis winterpret, goed voor 30 attracties en 35 activiteiten. Winterland Hasselt blijft daarmee één van de grootste en meest geliefde winterevents in Vlaanderen. Naast de vertrouwde publiekstrekkers, zoals de overdekte ijsbaan met écht ijs en het sfeervolle Grand Café, pakt de organisatie dit jaar uit met een grotere Almhütte en een volledig vernieuwd Reuzenrad van 45 meter hoog.

Winterland Hasselt Almhütte

Nieuw Reuzenrad

Dat nieuwe Reuzenrad telt 38 gesloten gondels voor telkens zes personen en biedt een uitzonderlijk panoramisch uitzicht over Hasselt en de volledige winterhappening. Ook opvallend zijn de twee uitverkochte speeddatesessies in het Reuzenrad, op maandag 18 november en maandag 24 november 2025, een primeur voor wie richting de eindejaarsdagen niet alleen wil zijn. De openingsavond van het evenement start vanavond om 18u00 in het Grand Café. Rond 19u30openen schepenen Laurence Libert en Rik Dehollogne, samen met burgemeester Steven Vandeput, officieel de 17de editie van Winterland. Tijdens dit moment lichten zij ook het activiteitenprogramma toe.

Singles gezocht Winterland Hasselt 17e editie kersttafereel

Exclusieve pop-upstore

Tijdens de opening schenkt sportmerk Tripletta, dat tijdens het slotweekend van Winterland (2 tot 4 januari 2026) een exclusieve pop-upstore opent, een uniek voetbaltruitje van Thibaut Courtois. De nummer één van de Rode Duivels droeg dit truitje eerder dit seizoen in de wedstrijd tegen Valencia. Het wordt via een veiling verkocht aan de hoogste bieder en de opbrengst gaat integraal naar Kids4Kids, een organisatie die zich inzet om kwetsbare jongeren via sport extra kansen te geven. De feestelijke openingsavond wordt om 22u00afgesloten met een optreden van Davy Gilles in het Grand Café.

Logo Winterland Hasselt 17e editie

Het volledige programma van Winterland Hasselt is terug te vinden op www.winterland.be. Voor persvragen of aanwezigheid op de opening kan contact worden opgenomen via kurt.frederickx@houseofentertainment.be 

InterClassics Brussels 10e editie feestelijk geopend door prins Laurent

0
Interclassics Classic Car Show 2025

InterClassics Brussels 10e editie

InterClassics Brussels 10e editie feestelijk geopend door prins Laurent: Ik zie hier terug wagens met een ziel”. Dit weekend kan je in drie Heizelpaleizen en de Patio van Brussels Expo terecht voor de 10de editie van InterClassics Brussels. Meer dan 300 exposanten presenteren er 800 wagens op ruim 40.000 m² beursoppervlakte, samen goed voor een waarde van meer dan 150 miljoen euro. InterClassics Brussels ontvangt niet alleen professionals, maar is ook een echte belevingsbeurs voor autoliefhebbers en gezinnen die graag wegdromen tussen young- en oldtimers, klassiekers en exclusieve supercars. Het centrale thema van deze jubileumeditie zijn de exclusieve V12-modellen en de viering van 75 jaar Formule 1 met een unieke line-up van historische en moderne racewagens. Donderdag opende prins Laurent, samen met campagnegezichten Walter Grootaers en Vanina Ickx, de feestelijke editie met een exclusief bezoek en rondleiding.

Interclassics Show Brussels Walter Grootaerts

Wagens met een ziel

In zijn openingsspeech toonde prins Laurent zich bijzonder onder de indruk van de uitstraling en kwaliteit van de tentoongestelde wagens. “Ik moet zeggen, toen ik hier aankwam… Ik was onder de indruk van de kwaliteit van de kleuren van de wagens. Vandaag wil iedereen flashy kleuren, maar hier vind je er nog met een ziel. De wagens van vroeger hadden dat. Nu is het een industrie geworden: hoe meer men produceert, hoe beter. Als ik een Alfa Romeo zie of een BMW, of nog andere oudere wagens, dan zijn dat wagens met een ziel. Ik ben geen uitgesproken fan, maar stap graag in een wagen met een ziel. Daar rij ik graag mee rond (lacht). Ik droom van de vroegere tijd: een oude Alfa Romeo 2000 CC, een Méhari… Dat waren allemaal wagens die men vandaag niet meer vindt, maar die men opnieuw begint te produceren. Mensen dromen van vroeger. Ook jongeren tonen opnieuw veel interesse in oudere wagens. Ik ben heel dankbaar voor de mensen die deze beurs georganiseerd hebben. Hiermee tonen ze een stuk geschiedenis. Dankzij die wagens die hier staan, hebben wij de beste wagens kunnen produceren. Waren zij er niet, dan bestonden de kwaliteitsvolle auto’s van vandaag niet.

Interclassics Classic Car Show 2025 sfeerbeeld

Enorm geïnteresseerd in auto’s”,

Ook tijdens de rondleiding maakte de prins indruk met zijn technische kennis, iets wat vooral bij Walter Grootaers herkenning opriep. “Die man is enorm geïnteresseerd in auto’s”, zegt Walter, die de prins al eens eerder ontmoette. “Toen scheurde ik nog rond op het circuit van Zolder. Dat was op een donderdag toen hij kwam kijken, maar het paleis mocht dat toen niet weten (lacht). We hebben de garage dichtgedaan toen hij binnenstond. Hij wist meer over de motor van mijn wagen dan ik. Ik heb toen gezegd: ‘Als je echt niets meer te doen hebt, mag je morgen als mechanicien beginnen’ (lacht).” Walter is zelf de trotse eigenaar van een 2PK uit 1967. “Die heb ik al vijftien jaar en hij is nog altijd in prima conditie. Iedereen in het gezin is er zot van. Ik doe hem niet weg.”
Ook Vanina Ickx, dochter van racelegende Jacky Ickx en zelf een begenadigd rallyrijdster, genoot zichtbaar van het V12-thema dat centraal staat op deze editie. “Voor mij is de Aston Martin V12 LMP1 nog steeds de meest performante wagen waarmee ik ooit heb kunnen rijden. Ongelofelijk wat die kon. Ik ben blij dat er hier een mooie line-up staat van dat type V12’s. Echt een ware streling voor het oog.

Interclassics show Brussels opening

Voor meer foto’s klik hier

De 10de InterClassics Brussels vindt plaats van vrijdag 14 tot zondag 16 november 2025 in Brussels Expo. De beurs is dagelijks geopend van 10u00 tot 18u00 uur, op vrijdag tot 20u00. Tickets en informatie zijn te vinden op www.interclassics.events.

Gezond en fris blijven op het werk: tips voor voldoende hydratatie

0
Gezond en fris blijven op het werk: tips voor voldoende hydratatie

Gezond en fris blijven op het werk: tips voor voldoende hydratatie

Gezond en fris blijven op het werk: tips voor voldoende hydratatie

Op het werk kan het gemakkelijk zijn om de dag voorbij te laten vliegen zonder genoeg te drinken. Nochtans heeft voldoende water drinken een grote impact op je concentratie, energie en je humeur. Gelukkig zijn er een paar eenvoudige manieren om gehydrateerd te blijven, zonder dat je er veel extra moeite voor moet doen.

Water altijd binnen handbereik

Een van de makkelijkste oplossingen is om altijd water binnen handbereik te hebben. Plaats bijvoorbeeld een waterdispenser op kantoor op een centrale plek, zodat iedereen makkelijk een glas kan nemen wanneer hij of zij dorst heeft. Zo stimuleer je je team om regelmatig te drinken en vermijd je dat mensen grijpen naar suikerhoudende drankjes. Het is een kleine investering die zich snel terugbetaalt in een fitter en alerter team.

Creatieve manieren om water te promoten

Daarnaast kan je ook variatie brengen in de manier waarop je water aanbiedt. Een drinkwaterfontein in de gang of bij de kantine kan een speels effect hebben en medewerkers aansporen om vaker een korte pauze te nemen om water te halen. Bovendien is het een milieuvriendelijke optie, want iedereen kan een herbruikbare fles of beker gebruiken in plaats van wegwerpflessen.

Maak er een gewoonte van

Een andere tip is om je persoonlijke werkplek waterproof te maken (niet letterlijk natuurlijk), maar zorg dat je een fles bij de hand hebt. Kies een fles die je leuk vindt en die je graag vult. Zet een herinnering op je computer of telefoon om elk uur een slok te nemen. Zo wordt drinken een gewoonte en vergeet je het niet, ook tijdens drukke periodes.

Geef je water een smaakje

Je kan ook wat creativiteit toevoegen aan je hydratatie routine. Voeg bijvoorbeeld schijfjes citroen, munt of komkommer toe aan je water voor een frisse smaak. Dit maakt het aantrekkelijker om water te drinken in plaats van suikerhoudende dranken, en het ziet er ook nog eens leuk uit in je bureaubladfles.

Kleine gewoontes, groot effect

Tot slot, vergeet niet dat hydratatie hand in hand gaat met gezonde werkgewoonten. Regelmatige korte pauzes, even wandelen en een goed verlichte werkplek zorgen ervoor dat je energie op peil blijft. Wie goed gehydrateerd blijft, merkt vaak dat concentratieproblemen verminderen en dat vermoeidheid sneller verdwijnt.

Image by Anja from Pixabay

Waarom gepersonaliseerd drukwerk een blijvende indruk maakt

0
Waarom gepersonaliseerd drukwerk een blijvende indruk maakt

Waarom gepersonaliseerd drukwerk een blijvende indruk maakt

Waarom gepersonaliseerd drukwerk een blijvende indruk maakt

In een wereld die steeds digitaler wordt, is het opvallend hoe sterk drukwerk zijn waarde behoudt. Waar online advertenties vluchtig zijn, blijft drukwerk tastbaar, persoonlijk en geloofwaardig. Vooral gepersonaliseerd drukwerk weet een snaar te raken: het vertelt niet alleen een verhaal, het doet mensen iets voelen. En dat is precies wat merken onderscheidt van de massa.

De kracht van tastbaarheid

Digitale communicatie is efficiënt, maar vaak ook afstandelijk. Een bericht in je inbox vergeet je snel, maar een zorgvuldig ontworpen kaart, uitnodiging of brochure die je kunt vasthouden, creëert een heel ander soort verbinding. De textuur van het papier, de geur van vers drukwerk, de subtiliteit van kleuren en afwerking – het zijn details die emotie oproepen en herinneringen verankeren. Gepersonaliseerd drukwerk maakt van een boodschap een ervaring.

Een persoonlijke benadering die opvalt

In een tijd waarin consumenten overspoeld worden door generieke reclame, is personalisatie het geheim om op te vallen. Een klant die een kaart ontvangt met zijn naam of een gepersonaliseerde boodschap voelt zich gezien. Dat eenvoudige gebaar versterkt de band tussen merk en klant. Het toont dat er aandacht is besteed, dat er moeite is gedaan.

En die oprechte benadering maakt een wereld van verschil in merkperceptie.

Merkbeleving op elk contactmoment

Sterke merken weten dat elk contactmoment telt. Gepersonaliseerd drukwerk is dan ook veel meer dan promotiemateriaal, het is een verlengstuk van de merkidentiteit. De keuze van lettertype, kleur, papier en afwerking zegt iets over wie je bent als merk. Of het nu gaat om een uitnodiging, visitekaartje of roll up banner op een event: elk element draagt bij aan de totale beleving. Het zijn die kleine, bewuste keuzes die een merk professioneel en betrouwbaar doen overkomen.

Vertrouwen door kwaliteit

Kwaliteit straalt vertrouwen uit. Klanten merken het verschil tussen goedkoop drukwerk en zorgvuldig afgewerkt materiaal. Het gaat niet alleen om esthetiek, maar ook om gevoel. Een luxueus visitekaartje of een elegant vormgegeven brochure geeft onbewust de boodschap: “Wij nemen ons vak serieus.”
En die indruk blijft hangen, vaak langer dan een online advertentie ooit zou kunnen.

Een blijvende herinnering

Gepersonaliseerd drukwerk heeft een langere levensduur. Waar digitale campagnes verdwijnen in de overvloed van schermtijd, blijven fysieke uitingen bestaan. Een stijlvolle uitnodiging belandt niet in de prullenbak, maar op de koelkast of het prikbord. Wie strategisch flyers bestellen combineert met doordachte personalisatie, zorgt ervoor dat zijn boodschap letterlijk in het zicht blijft. Tastbaarheid is hier synoniem voor duurzaamheid. Niet in de ecologische zin, maar in de mentale impact die het nalaat.

Meer dan print: een ervaring

De toekomst van marketing ligt niet enkel in digitale innovatie, maar in de balans tussen online en offline. Gepersonaliseerd drukwerk biedt iets wat geen scherm kan vervangen: een moment van echte connectie. Het wekt emotie, straalt authenticiteit uit en blijft hangen in het geheugen. Merken die dat begrijpen, maken niet zomaar reclame, maar ze bouwen relaties.

Image by Dmitriy from Pixabay

Kimberly Penez bewijst met Warning Signs dat ze klaar is om de volgende stap te zetten

0
Kimberly Penez Warning Signs

Kimberly Penez

Kimberly Penez bewijst met Warning Signs dat ze klaar is om de volgende stap te zetten. De 25-jarige Kimberly Penez uit het West-Vlaamse Harelbeke zet met haar nieuwe single ‘Warning Signs’ een flinke stap vooruit in haar muzikale carrière. Met een rauwe, eerlijke en onweerstaanbare poptrack laat ze horen dat ze klaar is om Vlaanderen – en de wereld – te veroveren. Kimberly vertelt zelf: “Ik wil mensen raken met mijn nummers, maar ook tijdens mijn optredens. Het gaat om die echte connectie.”


Kimberly Penez Warning Signs

Is Internet in België duur? Een vergelijking met Nederland

0
Is Internet in België duur? Een vergelijking met Nederland

Is Internet in België duur? Een vergelijking met Nederland

Belgen klagen er regelmatig over: het leven wordt steeds duurder. Het lijkt alsof de prijzen in Nederland gunstiger zijn als het gaat om een internetverbinding. Maar is dat wel echt zo? In dit artikel maken we een kleine vergelijking.

Wat kost internet in België?

In België is er een groot aanbod aan vaste internetabonnementen. Dat heeft helaas weinig invloed op de prijs. Een basispakket kost ongeveer 29 euro per maand. Dan hebben we het over een pakket met een lage snelheid. Wil je een hogere snelheid, dan betaal je al 40 euro tot 60 euro of meer per maand.

Ook is het afhankelijk van of je kabelinternet of glasvezel kiest. Met glasvezel behaal je snelheden tot wel 1 Gbps als downloadsnelheid, en 1 Gbps als uploadsnelheid. Die hogere snelheden komen met een prijskaartje. Dat zit een beetje anders in Nederland.

Tarieven in Nederland

Is Internet in België duur? Een vergelijking met Nederland

Nederland blinkt ook niet uit in goedkope abonnementen. Een internet-only abonnement van minimaal 100 Mbps kost daar ook al ongeveer 41 euro per maand. Als je kijkt naar andere landen in Europa, zie je dat internet in zowel Nederland als België relatief duur is. Voor een vergelijkbare snelheid betaal je in Nederland weliswaar minder dan in België, maar het verschil is niet extreem groot. Dat blijkt uit onderzoek van Providercheck.nl.

Dat het internet in de westelijke landen zo duur is, heeft ook te maken met de infrastructuur. Zo leggen we in West-Europa glasvezelkabels in de grond. Alle manuren die daarvoor nodig zijn voor graafwerkzaamheden en voor de aanleg van de kabels, moeten op een of andere manier terugbetaald worden. Je ziet dat in het buitenland veel vaker internetkabels nog op paaltjes boven de grond staan.

Het verschil met Nederland

Even terug naar Nederland versus België. Er vallen een paar belangrijke verschillen en overeenkomsten op. Kijk je naar wat hetzelfde pakket in Nederland of België kost, dan zie je dat Belgen gemiddeld meer betalen voor hun internetpakket dan Nederlanders. Ongeveer 15 tot 20 procent, en soms zelfs meer. Daarbij moeten we wel opmerken dat de cijfers gemiddelden zijn. Er zijn altijd goedkopere aanbieders en promoties te vinden, voor specifieke situaties en locaties.

Over het algemeen kun je zeggen dat België duurder is dan Nederland. Het gaat om een verschil van ongeveer 7 euro per maand. Dat lijkt weinig opmerkelijk, maar dat is toch 84 euro op jaarbasis.

Waarom is internet in België duurder?

Nu vraag je je af waarom het internet hier duurder is. Dat komt vooral door hoe de markt er hier uitziet. Netwerkconcurrentie is beperkt en de kosten om glasvezel aan te leggen zijn hoog. Dat berekenen de providers door aan de klant. België is dan ook met recht een van de duurste landen van Europa als het om telecomprijzen gaat.

Dan hebben we nog de technologische situatie: in gebieden zonder glasvezel of in rurale zones is vaak DSL of een verouderd netwerk het alternatief. Dat heeft een negatieve invloed op de prijs-prestatieverhoudingen. In Nederland geldt ongeveer hetzelfde, maar daar is meer concurrentie. Daardoor vallen de prijzen daar lager uit.

Snelheid, bundels, en extra kosten

Wil je internet vergelijken, dan is het belangrijk om te letten op wat je precies krijgt voor je geld. Kies je voor een hoge snelheid en combineer je meerdere diensten, dan betaal je zo rond de 70 euro per maand. Dat is vergelijkbaar met Nederland. Kijk naar de snelheid, de installatiekosten, eventuele limieten, en of er bundels zijn. Veel aanbieders belonen je als je zowel internet, televisie als vaste telefoon bij hen afneemt, binnen een totaalpakket.

Besparen op je internetverbinding

Ook al is internet duur, je kunt nog steeds besparen. Het hangt sterk af van de snelheid die je nodig hebt, de promoties die op dat moment gelden, welke techniek je wilt gebruiken en hoe de bundelstructuur eruit ziet. Als je slim kiest, kun je flink besparen. Dat betekent dus dat je het beste verschillende aanbiedingen kunt vergelijken. Let op wat je echt nodig hebt, zodat je niet meer betaalt dan noodzakelijk.

Check regelmatig of je huidige abonnement nog past bij je gebruik en overweeg snelheden of bundels die misschien overbodig zijn. Schaal je snelheid ook niet te laag in: er is niets zo frustrerend als traag internet. Zeker als je vanuit huis werkt, is dat een belangrijke overweging. Goedkoop is trouwens niet altijd waardeloos, en duur is ook niet automatisch beter.

Image by jacqueline macou from Pixabay

JOB (internetsensatie) komt naar Lotto Arena met JOB & Friends

0
Job & Friends

JOB komt naar Lotto Arena

JOB komt naar Lotto Arena met JOB & Friends. Na drie uitverkochte shows vandaag – 9 november 2025 – in Stadsschouwburg Antwerpen, stoomt JOB, beter bekend als Dutchtuber, zich nu klaar voor het grootste podium van zijn carrière. Op zaterdag 7 november 2026 keert de 26-jarige Nederlandse internetster terug naar België met zijn gloednieuwe liveshow: ‘JOB & Friends’, maar deze keer in de Lotto Arena. Zelfs in Nederland, waar zijn succesverhaal begon, speelde hij nog nooit zo’n grote eigen show. ‘JOB & Friends’ belooft een spectaculaire, interactieve show vol humor, muziek en verrassingen – ditmaal in het gezelschap van enkele bekende vrienden uit de online én muzikale wereld. De show wordt een echte feelgood belevenis waarbij jonge (en oudere) fans zowel de man als hun andere favoriete online helden van heel dichtbij kunnen meemaken.

Job & Friends

Een stevige schare Belgische fans

Voor de jongste generatie is hij een échte held. Met zijn aanstekelijke video’s en miljoenen volgers groeide de nu 26-jarige Nederlander uit tot een fenomeen op sociale media en één van de grootste online sterren van de Lage Landen, met ook een stevige schare Belgische fans. Zijn populariteit leidde tot een indrukwekkend succes: bij zijn allereerste passage in Vlaanderen verkocht JOB de drie voorstellingen van ‘Nostalgie De Show’ op 9 november 2025 in Stadsschouwburg Antwerpen, in een razende vaart uit – een prestatie die hem zelf volledig overdonderde en meteen het startschot werd van een nog grotere Belgische doorbraak. Met ‘JOB & Friends’ doet de Nederlander er nog een schepje bovenop. Fans kunnen dezelfde dosis humor, herkenbare verhalen, sketches en live muziek verwachten als bij ‘Nostalgie De Show’ – maar deze keer wordt hij vergezeld door enkele van zijn bekende vrienden die – net als JOB – ongelooflijk veel zin hebben in dit grote avontuur. Jonge fans zullen hen ongetwijfeld herkennen van hun favoriete socialmediakanalen. De namen van JOBs friends worden later bekendgemaakt.

Van vlogkamer naar Lotto Arena

Wat begon als een hobby van een veertienjarige in zijn slaapkamer in Nederland, groeide uit tot een waar fenomeen. JOB bouwt al jaren aan zijn YouTube-carrière en werd al snel beroemd door zijn tutorials rond spelletjes als Roblox en Minecraft, maar ook door verschillende challenges die vooral jongeren aanspreken. Alleen al vorig jaar dropte hij meer dan 500 video’s, goed voor ruim 300 miljoen views en zeven keer in YouTube Trending. Sinds 2024 richt hij zich ook op muziek: zijn debuutsingle ‘Nostalgie’ werd miljoenen keren gestreamd, opvolgers zoals ‘Per Ongeluk Verliefd’, ‘Perfecte Plaatje’, ‘Sterrenbeeld’ en ‘Zwembad’ bevestigden zijn talent. Job laat zien dat hij ook als artiest een nieuw publiek kan bereiken. Tien jaar na de start van zijn online avonturen staat JOB in Antwerpen op het tot op heden grootste podium van zijn carrière met zijn eigen show – iets wat hij naar eigen zeggen “Nooit had durven dromen”. Dat zijn grootste show tot nu toe niet in Nederland, maar in België plaatsvindt, maakt het voor hem eens zo bijzonder.

de Lotto Arena

Mijn eerste shows in Antwerpen waren echt ongelooflijk – drie uitverkochte voorstellingen op één dag, dat had ik nooit durven dromen! Ik sta nog steeds versteld van de enorme liefde en support van mijn Belgische fans. Toen dacht ik meteen: ik wil hier graag terugkomen, maar dan wil ik het nog groter aanpakken. En zo geschied nu! Ik ben zo trots dat ik bij mijn tweede passage in België meteen in een iconische zaal als de Lotto Arena mag staan. Samen met mijn beste vrienden belooft het een avond vol lachen, zingen en uit de bol gaan te worden – een feestje dat je écht niet wilt missen”, besluit JOB.

Job zittend

Wie er graag bij wil zijn in de Lotto Arena op 7 november 2026, doet er goed aan tijdig tickets te bestellen. Tickets zijn te koop vanaf 17 november 2025. Meer informatie en tickets zijn te vinden op www.jobmusic.nl of www.ticketkopen.eu

Laura Verdonschot en Denise Betsema rijden top 10 op het EK Veldrijden.

0
Denise-Betsema-Laura-Verdonschot-Jinse-Peeters

Laura Verdonschot en Denise Betsema

Laura Verdonschot en Denise Betsema rijden top 10 op het EK Veldrijden. Zita Peeters was beste Belgische bij de Junioren. In de Middelkerkse deelgemeente Lombardsijde werden afgelopen weekend de Europese kampioenschappen veldrijden gereden. Op zaterdag kwamen de Junioren en de Elites bij de vrouwen in actie. Beste Belgische bij de eerste categorie was de 17-jarige Lummense Zita Peeters (De Ceuster Acrog). “Voor de meisjes Junioren zijn er nog steeds te weinig wedstrijden, waardoor ze vaak samenrijden met de profs. Deels is dat goed, omdat ze op die manier in de doorstroming ervaring opdoen.

Laura Verdonschot (2)

Tom de Korte

Anderzijds geeft het vaak een vertekend beeld van waar ze effectief staan. Op kampioenschappen komen alle rensters uit die leeftijdscategorie samen, waardoor het voor sommigen afzien is. Dat laatste was zeker het geval voor Zita. Tijdens de opwarming maakte ze al een mooie tuimeling in de afdaling, een plek waar er na haar nog velen zijn gevolgd. Tijdens de wedstrijd reed ze daardoor wat voorzichtiger, waardoor ze enkele plaatsen verloor. Gelukkig bereikte ze de eindstreep zonder schrammen of kwetsuren”, zegt Tom de Korte, die bij afwezigheid van Ellen Van Loy – zij zat met een aantal rensters in het buitenland – de honneurs als ploegleider waarnam.

Tom-De-Kort-in-gesprek-met-Jinse-peeters

Ontgoocheld

In tegenstelling tot Zita bolde een wel ontgoochelde Jinse Peeters bij de Elites als 17de over de meet, na een wedstrijd waarin het vooral afzien was. “Met resultaten en het gevoel van de voorbije weken had ik op meer gehoopt, maar het mocht niet zijn. Door een val half koers op het asvalt, was het afzien. Was dat niet gebeurd, dan denk ik dat ik toch een paar plaatsen hoger was geëindigd in mijn eerste EK bij de profs. De komende dagen rustig trainen, hopen dat ik voldoende herstel en de wedstrijden kan verderzetten zoals de afgelopen weken”, zei de Molse renster na afloop.

Jinse Peeters op fiets

Top 10

Chapeau voor Jinse haar doorzettingsvermogen. Ik zag ook een goeie Denise Betsema en Laura Verdonschot, die beiden in de top 10 eindigden”, zegt Tom de Korte, die de rensters als ploegleider begeleidt bij De Ceuster Bouwpunt. “Zodra de lichten op groen sprongen, begonnen de Nederlandse collega-rensters van Denise zich te positioneren om zo goed mogelijk het veld in te duiken. Dat zijn de momenten waarop Denise nog progressie kan maken. Een goede start levert altijd winst op in het eindresultaat. Met een 7de plek komt de top 5 steeds dichterbij voor haar. Dat is waar ze de komende weken op mikt, wetende dat haar favoriete crossen nog moeten komen.

Denise Betsema in het zand Exact cross Meulebeke 2025Snelle omlopen met zand

Snelle omlopen met zand zijn haar specialiteit. Dat geldt ook voor Laura Verdonschot, die vandaag de beste Belgische renster was met een 8ste plek. Na de eerste ronde had Laura Verdonschot geen doorbloeding in haar voet, waardoor ze de hele wedstrijd afzag. Jammer, want dit zijn de wedstrijden die op Laura lijf geschreven zijn. In optimale omstandigheden, met een goede conditie, eindigt Laura dicht bij een top 5 of wie weet nog iets hoger. Gesteund door het team blijven we meekijken en hopen we dat ze pijnvrij kan rijden, zodat er opnieuw regelmaat en verbetering komt in haar resultaten – het verwachte effect van de dubbele operatie aan haar bekkenslagaders die ze begin dit jaar onderging.

Logo De Ceuster Bouwpunt Cycling Team

Christoff brengt ‘De Roos’: een tijdloze favoriet, nu in een frisse versie

0
Christoff De Roos

Christoff brengt De Roos

een tijdloze favoriet, nu in een frisse versie. Christoff pakt uit met een nieuwe single die velen meteen zal raken. ‘De Roos’ is een prachtige herwerking van de tijdloze klassieker van Ann Christy. Het nummer is al jarenlang een van de meest gevraagde liedjes tijdens zijn kerstconcerten en nu is er eindelijk een officiële studioversie. Voor deze bijzondere opname werkte hij samen met Jérémie Vrielynck, die de zang opnam in zijn studio in Geel.

Christoff De Roos

Kerstconcerten

De samenwerking leverde een warme, frisse versie op die het originele gevoel van Ann Christy eer aandoet, maar tegelijk helemaal Christoff ademt.“ ‘De Roos’ van Ann Christy is een gevoelig nummer dat onlosmakelijk verbonden is aan mijn kerstconcerten. Wanneer het voorbijkomt, zie ik dat er bij velen een traantje rolt over hun wang. Zo gevoelig, zo broos en breekbaar is de versie die ik zing en die ik op verzoek van velen nu heb opgenomen in de studio. Laat het lied vooral veel kracht en moed geven aan mensen die het moeilijk hebben.

Eindejaarsdagen

Dat het een extra warm dekentje mag zijn in de eindejaarsdagen voor mensen die het lastig hebben.” Met ‘De Roos’ brengt Christoff een nummer dat perfect past bij het einde van het jaar: hoopvol, troostend en vol licht. Het is een lied dat harten raakt, maar tegelijk geborgenheid en verbondenheid uitstraalt. Precies ook die sfeer die zijn kerstconcerten zo bijzonder maakt. Een klassieker in een nieuw jasje, gezongen met de herkenbare warmte en charme van Christoff. ‘De Roos’ is het perfecte muzikale voorsmaakje van een feestelijke en hartverwarmende kerstperiode.


De nieuwe single ‘De Roos’ van Christoff is nu digitaal beschikbaar.