Viktor Verhulst en Maxim Sergeant presenteren de K3 Kaashartjes op de Nederlandse horecavakbeurs BBB Maastricht

Viktor Verhulst en Maxim Sergeant met de K3 Kaashartjes

Viktor Verhulst en Maxim Sergeant presenteren de K3 Kaashartjes op de Nederlandse horecavakbeurs BBB Maastricht. Net voor de start van de 24 AFAS Dome-concerten en de 16 Ahoy-shows van K3 Originals in het voorjaar van 2026, lanceren Viktor Verhulst en Maxim Sergeant van De Snackcentrale hun nieuwste snack: de K3 Kaashartjes. Na het succes van De Perlut, de opvallende frituursnack die eerder in samenwerking met Kamping Kitsch Club gelanceerd werd, trekken de ondernemers nu de kaart van een kindvriendelijke lekkernij.“De uitrol van de K3 Kaashartjes gebeurt stapsgewijs”, legt Maxim Sergeant uit.

Viktor Verhulst en Maxim Sergeant

70ste editie van BBB Maastricht

Eerst tijdens de Antwerpse concerten en in Belgische frituren. Ons doel is om tegen Kerstmis in minstens de helft van de frituren verkrijgbaar te zijn. Binnen zes à acht weken trekken we ook naar Nederland, waar we na de Ahoy-concerten van de K3 Originals in het voorjaar in meer dan 50% van de frituren aanwezig willen zijn. De distributie verloopt geleidelijk, vooral omdat de rijpingstijd van de kaas strikt gerespecteerd moet worden. We geloven zo sterk in dit product dat we de voorbije week alle beschikbare kaasvoorraden hebben opgekocht.” Op dinsdag 7 oktober stellen Viktor Verhulst en Maxim Sergeant hun snacks officieel voor tijdens de 70ste editie van BBB Maastricht, de internationale horecavakbeurs in MECC Maastricht.

Over BBB Maastricht

“Om 16 uur geven we er een uitgebreide presentatie”, zegt Maxim Sergeant. “We vertellen hoe De Perlut en de K3 Kaashartjes zijn ontstaan en koppelen dat aan een proeverij. Het is de eerste keer dat we ons op een professionele manier kunnen voorstellen aan de Nederlandse horeca. We hebben al veel positieve signalen gehoord over BBB Maastricht en kijken ernaar uit om er dit jaar zelf deel van uit te maken.” BBB Maastricht viert dit jaar zijn 70ste editie en ontvangt van maandag 6 tot woensdag 8 oktober ruim 14.000 bezoekers uit de horeca- en voedingssector. De beurs vindt plaats op 15.000 m² beursvloer in MECC Maastricht en telt naast Nederlandse ook steeds meer Belgische standhouders en bezoekers (ruim 13%).

Viktor Verhulst en Maxim Sergeant (0)

Meer info via: www.bbbmaastricht.nl