De magie van Kerstmis straalt voor Child Focus en Missing Children Europe

Op zaterdag 14 november kunnen filmliefhebbers genieten van een leuk filmmoment en zich tegelijkertijd inzetten voor vermiste en seksueel misbruikte kinderen. De laatste film van Walt Disney Studios, "A Christmas Carol", zal in avant-première en in 3D geprojecteerd worden in Kinepolis Brussel tijdens een exclusieve solidariteitsavond. Na afloop van de film kunnen de deelnemers genieten van een exclusieve walking dinner en deelnemen aan een tombola. De opbrengst van de solidariteitsavond gaat volledig naar Child Focus, de Stichting voor Vermiste en Seksueel Uitgebuite Kinderen, en naar Missing Children Europe, de Europese Federatie voor Vermiste en Seksueel Uitgebuite Kinderen.

Kinepolis Group en Walt Disney Studios Motion Pictures slaan de handen in elkaar om een mooi programma te presenteren en de deelnemers een onvergetelijke avond te laten beleven. Ze starten hun exclusieve avond rond 19 uur met de avant-première van de 3D-film "A Christmas Carol". Daarna wordt een walking dinner aangeboden in het teken van de eindejaarsfeesten in de VIP ruimte van Kinepolis Brussel. Er wordt ook een tombola ten voordele van de twee NGO's georganiseerd. Het lotenpakket telt een heleboel Disney prijzen waaronder 100 DVDs, een designer damestas van Cécile De Jaegher, geschonken door de artiest, alsook een 100-tal Kinepolis filmtickets. Elke deelnemer krijgt tevens een goodiebag vol verrassingen!

De deelnameprijs voor de exclusieve avond bedraagt 40 euro, walking dinner en drank inbegrepen. Per verkochte toegangskaart wordt 20 euro geschonken aan Child Focus en aan Missing Children Europe. Iedereen die een leuke filmavond wil beleven en tegelijkertijd verdwenen en misbruikte kinderen steunen, moet op post zijn op zaterdag 14 november in Kinepolis Brussel! Inschrijving en een veilig online betaling kan via de website van Missing Children Europe: www.missingchildreneurope.eu.

"Kinepolis wil graag de gezamenlijke verantwoordelijkheid voor kinderen en adolescenten voor het voetlicht brengen. Deze solidariteitsavond biedt ons een unieke gelegenheid om de strijd te ondersteunen van Child Focus en Missing Children Europe", aldus Myriam Dassonville, Corporate Communication Manager van Kinepolis Group. "Steun aan de enquête, steun aan de ouders, preventie

LAAT EEN REACTIE ACHTER