Man blaast eigen flat op met spray

150.000 euro schade veroorzaakte een Duitser door zijn eigen flat op te blazen met een overdosis insectenspray. Hij gebruikte zoveel van het mengsel dat een vonk van zijn computer voldoende was om het licht ontvlambare goedje tot ontploffing te brengen. Mueller had alle ramen gesloten en een paar spuitbussen leeggespoten in zijn woonkaper. Daarna dacht hij nog eens rustig op het internet te gaan surfen, maar dat pakte anders uit. Een vonkje bracht het gas tot een krachtige explosie die alle ramen uit hun sponningen blies.

Walter Mueller, 36 uit Sleeswijk-Holstein mag van geluk spreken dat hij geen letsels heeft opgelopen na behandeling in het ziekenhuis, voor lichte verwondingen, kon hij weer naar huis. Bron: ananova.com

LAAT EEN REACTIE ACHTER