Het populaire weblog Jaggle is vandaag gestart met Glizzy, een weblog dat iedere dag met de nieuwste, heetste en opzienbarendste roddels zal komen. Glizzy zal naast Jaggle gaan fungeren met een nieuw team van vaste medewerkers. In april maakte Jaggle al bekend dat het een belang heeft genomen in collega-weblog Skoften.

Met nieuws, roddels en weetjes over Bekende Nederlanders, internationale beroemdheden en de entertainmentwereld, wil Glizzy zich gaan richten op vrouwen tussen de 15 en 45 jaar. Jaggle bedient daarmee voor een deel een nieuwe doelgroep. Weblog Skoften richt zich met name op bezoekers in de leeftijd van 15 tot 25 jaar en Jaggle zelf heeft als doelgroep 25 tot 35-jarigen. Jaggle behoort met zo'n 75.000 unieke bezoekers per dag tot de Top 3 van meest bezochte Nederlandse weblogs, Skoften trekt dagelijks twintigduizend bezoekers. Ook www.glizzy.nl richt zich op dergelijke aantallen.

Nu Glizzy 'live' is gegaan, is Jaggle definitief uitgegroeid tot webloguitgeverij. Daarmee neemt het een prominente plek in binnen de Nederlandse weblogwereld. De ambitieuze doelen van Jaggle zijn met Glizzy nog niet volledig ingevuld, integendeel. Achter de schermen werken de eigenaren meerdere plannen en ideeën uit, zodat de prominente rol ook in de toekomst vervuld kan worden. www.glizzy.nl