Aalst promoot zich in buitenlandse diplomatieke kringen

532794_306152099475176_985326765_n

Aalst (redactie/stas) Met de titel “Aalst, unique, creative and vibrant” promoot de stad zich over 4 pagina’s in het magazine ‘Made in Belgium’. Dit magzaine wordt verspreid in alle Belgische ambassades in het buitenland.

Inwoners van Aalst weten al langer dat deze Denderstad bruist van talent. Nu gaan ze het ook in de rest van de wereld geweten hebben! De stad maakte een creatieve economische reportage om Aalst te promoten bij buitenlandse investeerders.

Dit gebeurt met de steun van Penne nv, Jan de Nul Group, Tereos-Syral, OLV ziekenhuis, De Soeptrien en Neverland. De Aalsterse handelaars en horeca-uitbaters werkten even enthousiast mee. De Aalsterse fotograaf Guy Kokken zorgde voor de foto’s.

“Aalst is the main carnival city in Belgium and has been the proud bearer of the title of World Heritage Site for the past two years.” lezen we in het magazine. Ook een leuke carnavalsfoto. Dat de stad dan enkele dagen op zijn kop staat en veel Aalstenaars niet werken of thuis willen zijn met Vastenavond, staat er niet vermeld. Ja, met het artikel wil Aalst investeerders aantrekken.

1 REACTIE

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here