Achttienjarigen verkopen hun voorhoofd als reclamebord

Dat Limburgers zakenmensen zijn blijkt uit een pas binnengelopen email met als titel "Uw naam op het voorhoofd van mijn gasten". Je moet er maar opkomen om zo je fuif te sponsoren. 50 jonge, mooie, intelligente mensen, die met uw merk op hun voorhoofd te koop lopen, waar is dat nog te vinden en hoe krijg je ze zover zegt kris Dries, een van de inrichters.

Als sponsor van een verjaardagsfuif laat u ze gratis binnen én laat u ze een ganse nacht op uw kosten drinken. Meer hebt u niet nodig om een groep arme studentjes te verleiden. Ze doen dit omdat een fuif te organiseren die anders een fortuin zou kosten.

Op deze manier is het mogelijk om met weinig kosten uit de bol te kunnen gaan. Wie wil kan een bod doen op de veilingsite Ebay. De voordelen, zeggen de inrichters zijn niet te onderschatten: Uw naam/bedrijf op een voorhoofd is levende reclame voor u. Adverteren op een voorhoofd is veel effectiever dan uw naam in postzegelformaat op een affiche (de tradiotionele manier).

Alle gasten worden op een aangename manier een ganse nacht aan uw merk blootgesteld. Ze gaan met uw merk slapen en worden er de volgende ochtend opnieuw mee geconfronteerd voor de spiegel. En dan is er ook nog het beeldmateriaal voor het nageslacht. Kortom, alle gasten zullen er herhaaldelijk aan herinnerd worden hoe sympathiek u bent. Doe een bod

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here