Voor de telecom operator Mobile Vikings is het elke dag feest want dagelijks zien ze hun klantenbestand aangroeien. Het grote succes hebben ze te danken aan de goede communicatie met hun klanten langs verschillende kanalen zoals facebook en twitter enz… De transparante prijzen spelen hierbij ook een grote rol.

Op dit ogenblik hebben de Mobile Vikings reeds 50.000 mobile leden. Het Viking-team wil jullie hiervoor heel hartelijk bedanken, want het is dankzij jullie dat we zover zijn kunnen komen. 68 % van onze leden komt vandaag via jullie en slechts 6 % van onze leden verlaat ons binnen het jaar. Deze cijfers zijn uniek in de wereld en hiermee hebben we samen bewezen dat een community gedreven telecom operator werkt.

Om jullie te bedanken en dit te vieren hebben we daarom een dubbele beloning.

1. Voor iedere Viking die is aangebracht door een andere Mobile Viking zal tot 18 oktober 2011 de aanbrenger niet 150 maar 300 Viking punten krijgen, dus niet één maar twee gratis herladingen krijgen. De voorwaarden zijn heel simpel: je bent Mobile Vikings op dit moment en de dubbele bonus geldt voor ieder nieuwe Viking die je aanbrengt. En dit met een maximum van 3 Vikings : vanaf de vierde Viking krijg je de normale bonus van 150 Viking Punten. Inderdaad als je 3 nieuwe Vikings aanbrengt dan verdien je 900 Viking punten en kan je 6 maanden gratis telefoneren, sms-en en mobiel surfen. (dubbele punten vanaf ma 19 sept om 14 uur)

2. Maar daarnaast is er meer, om de snelle groei van de Mobile Vikings nog meer te stimuleren is er een uitdaging, als we voor 30 juni 2012 met 100.000 Mobile Vikings zijn zal iedere Mobile Viking één uur gratis kunnen telefoneren naar andere Mobile Vikings per dag.

De doelstelling van 100.000 Mobile Viking moet haalbaar zijn. Als iedere Mobile Viking één nieuwe Viking aanbrengt dan zullen we dit objectief snel halen. Gewoon even onze vrienden en familie aanspreken; er is vast wel iemand die vandaag veel te veel betaalt voor mobiel internet.

Hoe dan ook, wij wensen jullie te bedanken voor jullie trouw, input en feedback die we van de vele gebruikers hebben gekregen. Al deze elementen zijn voor ons een stimulans om iedere dag ons product en onze service te verbeteren.

Viking Groeten,

Frank Bekkers
CEO Mobile Vikings
www.MobileVikings.com

Bron: oude telefoon verkopen